Klacht: Onterechte schorting

op 11 oktober 2015 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Sinds 2014 ben ik klant bij Ace (Dynasure). Toen ik een abonnement bij T-mobile af had gesloten werd mij geadviseerd om het toestel bij Dynasure te verzekeren. Ik heb altijd Proassist gehad en daar nooit problemen mee gehad, maar omdat T-mobile niet meer met Proassist samen werkte kon ik mijn toestel daar helaas niet verzekeren. Kan het iedereen aanraden trouwens, Proassit wat een topservice! Kan ik van deze rot bedrijf Dynasure niet zeggen. In augustus 2015 kreeg ik schade aan mijn telefoon en zag ook dat er sinds april 2015 geen afschrijvingen meer waren van Dynasure de achterstand zag ik trouwens ook per toeval! Ik ging er meteen achteraan en het bleek dat ze op één of andere manier geen geld konden afschrijven. Dit hebben ze dan ook 4 maanden stil verzwegen want ze hebben mij op geen enkele wijze op de hoogte gehouden. Hier heb ik ook een bevestiging van per mail van een medewerker van Dynasure. Ik moest de achterstand zo snel mogelijk betalen en dan zou mijn polis met terugwerkende kracht geactiveerd worden. In de mail staat ook dat het op non actief gesteld was en niet geschort was. Ik moest contact opnemen met ze via telefoon om de schade door te geven. Aan de telefoon werd mij verteld dat ze wel een brief over de achterstand hadden verstuurd op 23 juni, waarop ik nogmaals herhaalde dat ik niets ontvangen had en dat zijn collega dit per mail ook had bevestigd. Meneer Roy bleef herhalen dat ze wel een brief hadden verstuurd en dat mijn claim waarschijnlijk niet in behandeling zal worden genomen omdat er schade is ontstaan tijdens de betalingsachterstand toen mijn polis OPGESCHORT was. Het was dus helemaal niet op non actief leugenaars. Nadat we de schade hadden doorgenomen zou ik een mail ontvangen of de schade in behandeling genomen zou worden. Mail ontvangen..afgewezen! En nu? Alles is betaald en de schorting was buiten mijn schuld om. Nu zit ik met een defect toestel waar ik niets mee kan en een abonnement dat pas in april 2016 afloopt. Wat ik dan ook raar vind is dat als ze wel degelijk een brief verstuurd hadden waar de rest dan van de brieven zijn gebleven, want er was wel een achterstand van 4 maanden. En dan sturen ze soort van maar 1 brief? Gewoon eerlijk zijn Dynasure..er is helemaal nooit een brief verstuurd 🙂 er is niet voor niets genoeg over jullie bedrijf op het internet te lezen van mensen die net zo de dupe zijn geworden als mij.

Toestel repareren of geld terug geven die ik meteen heb betaald van de 4 maanden achterstand!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 15 oktober 2015 om 14:39 geantwoord

Beste mevrouw Sialiti,

Het is vervelend om te horen dat uw toestel schade heeft en dat er dan ook nog wordt aangegeven dat u niet verzekerd bent. Ik heb me in uw zaak verdiept en kan me goed voorstellen waarom u teleurgesteld bent. Ik heb dan ook contact opgenomen met onze claimafdeling met de vraag of ze uw schadeclaim opnieuw kunnen bekijken. Zij zullen u telefonisch gaan contacteren om samen met u tot een oplossing te komen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mochten er verder nog vragen zijn dan hoor ik dat graag van u.

Celine WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door Ami2016