Klacht: onbekende verzekering wordt wel afgeschreven

op 23 januari 2018 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Bij Dhr.Alied uit Wijhe wordt maandelijks 10 euro afgeschreven voor een T-mobileverzekering van Chubb die hij niet heeft afgesloten. Dhr. wil de polis weer opzeggen.
Diverse pogingen om het bedrijf te bereiken lopen telefonisch op niets uit. Via de website de polis opzeggen lukt ook niet, want daar is een wachtwoord voor nodig, en dat heeft meneer niet, omdat hij de verzekering bij zijn weten nooit heft afgesloten. Hij heeft dus ook geen wachtwoord aangemaakt. Wij zien dus geen mogelijkheid de polis weer op te zeggen. Meneer is er klaarblijkelijk ingeluisd, maar heeft (zelf0 geen mogelijkheid dit recht te zetten.
Dhr. wil de pos

Als de polis wordt beëindigd en de onterecht geïnde bedragen worden teruggestort.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 24 januari 2018 om 10:19 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Van Diederen,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend om te vernemen dat de heer Alied een nare ervaring met ons heeft gehad!
Wij maken enkel polissen aan wanneer wij hier opdracht voor krijgen vanuit bijvoorbeeld de winkel. Wanneer er een toestelverzekering wordt afgesloten is dit te zien op het contract.
Indien klanten ervoor kiezen om een polis online te beëindigen dient er eerst een account te worden aangemaakt, waarna er via de website een annuleringsverzoek kan worden ingediend. Daarnaast is het mogelijk om een polis schriftelijk te annuleren. Er dient in dit geval een e-mail verstuurd te worden naar vraag.t-mobile@chubbverzekering.nl Deze informatie wordt ook vermeld op de informatieband wanneer er wordt ingebeld. Vermeld in de e-mail altijd het polisnummer en de volledige adresgegevens. Het polisnummer begint met SP2NE en is te vinden in de omschrijving van de incasso. Wanneer de polis geannuleerd is krijgen klanten hier te allen tijde een bevestiging van. Enkel bij annuleringen binnen de zichttermijn van twee weken, nadat de polis is afgesloten, wordt de reeds afgeschreven premie teruggestort.
Onze excuses voor het ongemak.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door MohamedAlied