Klacht: Nep verzekering .. zoals zo vele maar deze slaat alles

op 06 december 2018 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn telefoon is kapot. Dus ik bel. Ik ben al jaren verzekerd bij Dynasure. In het gesprek moest ik nogmaals bevestigen dat mijn verhaal klopte..? Dat heb ik gedaan. Er werd nog gezegd dat ik een bepaald bedrag zou moeten betalen? Gek?? Want ik ben al jaren verzekerd?
Vervolgens krijg ik een mailtje dat de schade niet gemaakt kon worden omdat er geen schade aan het apparaat is??? Dat is gek??
En in de kleine lettertjes is inderdaad te lezen hoe Dynasure zich indekt tegen vanalles..
Wat een nep verzekering.. Natuurlijk is een verzekering erop uit om winst te maken.. Maar deze slaat alles!!

En dit dan kenbaar maken via een heel onsympathiek mailte.. Terwijl ze dit waarschijnlijk aan de telefoon allang wist!

Hopelijk neemt de maken van LG contact op. Dit omdat er foto's van mijn overleden zoon op staan

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

Bericht van Dynasure

1 jaar geleden - Geachte klant,Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het polisnummer waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case.Hopende van u te vernemen.Met vriendelijke groet, Dynasure WeCare-team.

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 21 januari 2019 om 11:08 geantwoord

Geachte mevrouw Groen,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door s u