Klacht: kapote telefoon toestel

op 22 mei 2018 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

mijn telefoon is kapot gegaan ,kreeg van dynasure een refurbished 2 de hands telefoon die het niet goed deed opnieuw opgehaald want het was in de garantie de chauffeur laat het voor mijn neus de telefoon op de grond vallen, hele scherm kapot.
uiteindelijk zegt dynasure ik ben de verantwoorde want de koerier krijg de schuld niet ik moet nu opnieuw betalen over iets wat ik niet heb gedaan.
schandallig , geen eerlijke bedrijf je wordt belazerd waar je erbij staat

ik wil gewoon een nieuwe s7 waar voor ik al 2 jaar voor heb betaald totaal 400 euro betaald

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 04 juni 2018 om 12:02 geantwoord

Geachte heer Aggoun,

Bedankt voor uw bericht.

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij betreuren ten zeerste dat u een nare ervaring met ons hebt gehad!
Uit ons systeem blijkt dat uw klacht reeds is opgepakt en afgehandeld.
Wij hopen dat alles naar wens is verlopen. Tevens hopen wij u in de toekomst onze verbeteringen te kunnen bewijzen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Heeft op 04 juni 2018 om 14:02 geantwoord

Sorry maar ik heb nog steeds een telefoon die niet 100% werkt. de Microfoon doet het nog dsteeds niet op handsfree en de kapotte scherm de lijm staat er nog op en en staat los.
Ik ben nog steeds erg ontevreden ik snap niet dat T-mobile niks doet en met zo bedrijf nog in zee gaar heb mijn abonnenment gestopt en ik stop ook met Tmobile als mijn contect afgelopen is .

Alle klachten die gemeld zijn door cream