Klacht: Hoge premie loze beloftes

op 01 juni 2018 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Beste,
Woensdag 30 mei is mijn toestel door dynasure opgehaald met de mededeling dat deze vrijdagmorgen klaar zou zijn. Tot mijn grote vedbazing kreeg ik geen gelijkwaardig leentoestel, sterker nog, ik kreeg helemaal geen leentoestel! Vrijdagmorgen vol goede moed op de site gekeken, en daar stond de retour gemeld voor vrijdagmiddag. De tijd werd steeds later en later. Contact opgenomen met ze en er was een vertraging. Mij is gegarandeerd dat deze vandaag nog bezorgd zou worden. Het is nu 23:19 en guess what? Nog steeds geen telefoon en ook geen enkele form van berichtgeving. Ontzettend slechte service maar wel elke maand dik betalen. Een schande is het! Kortom… ik tast in het duister en heb geen flauw idee waar mijn toestel is!

Mijn toestel zsm terug en een coulnce aanbieding van hun kant. 2 dagen zonder telefoon waardoor ze hun eigen voorwaarden niet nakomen en een hele avond thuis moeten blijven voor jan doedel!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynasure nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 04 juni 2018 om 12:48 geantwoord

Geachte heer Hartman,

Bedankt voor uw bericht.

Indien een reparatie langer duurt dan verwacht is er, afhankelijk van de polis, de mogelijkheid om in de tussenliggende periode gebruik te maken van een leentoestel. Hierover hebben wij u gecontacteerd. Uit het telefoongesprek dat hierna heeft plaatsgevonden hebben wij begrepen dat er geen interesse was in een leentoestel.
In het systeem is te zien dat u uw toestel vandaag alsnog hebt ontvangen. Hopelijk is dit naar wens verlopen.
Tot slot kunnen wij uw verzoek tot compensatie spijtig genoeg niet honoreren. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.
Alsnog onze excuses voor het ongemak!

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door Fisboos