Mijn Klacht:
Op 11-2-2017 heb ik een schade aan mij IPhone gemeld, deze is opgehaald. Dit toestel is op 13 februari opgehaald en op 14 februari is de schade toegekend. Op 15 februari heb ik een ander toestel ontvangen. Tijdens gebruik van dit toestel bleek dat deze gebreke vertoonde. Brom in microfoon, diegene die ik belde kon mij niet horen en ook viel het internet en bereik regelmatig uit. Op 12 februari heb ik wederom contact opgenomen met Dynasure en toen hoorde ik dat het toestel naar Apple terug moet omdat het garantie betreft. Het gevolg is t ik daardoor 5-10 werkdagen zonder toestel kome te zitten. Ik ben het daar niet mee eens en daarom heb ik ze daarom per e-mail en per post ingebrekgesteld. In het e-mailbericht van 28-2-2017 schrijven de dat ze er naar streven om binnen 2 werkdagen te reageren, maar helaas nog niets vernomen. Vanmiddag wordt mijn toestel opgehaald en zal ik moeilijk te bereiken zijn voor anderen. Zij leveren mij een niet goed functionerend toestel en nu moet ik daarvoor bloeden!
Gewenste Oplossing:
Direct nieuw toestel ongeacht de claim bij Apple!
