Klacht: “gelijkwaardig toestel”

op 30 januari 2018 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb Dynalogic via telefoon benaderd over een email dat jullie stuurde dat mijn type telefoon niet beschikbaar was en ik een “gelijkwaardige” telefoon direct zou kunnen krijgen. De niet zo aardig klinkende mevrouw heeft mij een S6 aandeboden die maarliefst meer dan 200 euro in prijs verschilt met de mijne. Ik was zo verbaasd dat jullie zo met jullie klanten omgaan, ook heel jammer. Volgend verlenging van abbonomenten hebben t-mobile en zeker de verzekering Dynalogic een familie van 10 mensen zeker kwijt. Ik zit nu zonder telefoon en ben onbereikbaar en zonder telefoon kan ik niet werken. Ik heb speciaal bij jullie een verzekering afgesloten omdat jullie mensen wijs maakte dat je altijd bereikbaar bent als je telefoon defect gaat. Ik hoop dat jullie mij snel zullen helpen. Met vriendelijke groet,

Als ik mijn telefoon terug heb of een echt gelijkwaardigde telefoon

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 02 februari 2018 om 10:55 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Fraai,

Bedankt voor uw bericht.

Spijtig om te vernemen dat u dit zo ervaren hebt. Onze welgemeende excuses voor het ongemak! Het kan wel eens voorkomen dat een bepaald type toestel tijdelijk niet voorradig is. Wij bieden u in dit geval de mogelijkheid om eventueel te kiezen uit een ander toestel. Hiervoor is een lijst opgesteld waar wij niet van mogen afwijken. U hebt aangegeven hier niet mee akkoord te gaan en wenst te wachten totdat uw eigen type toestel weer op voorraad is. Dat is uiteraard ook een optie.
In ons systeem zien wij dat uw type toestel weer leverbaar is en u inmiddels in het bezit bent van uw eigen type toestel. Wij kunnen ons voorstellen dat dit een vervelende situatie is geweest voor u, waarvoor nogmaals onze excuses!

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Alle klachten die gemeld zijn door jsf68