Klacht: Geen oplossing

op 22 juli 2015 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Al bijna 3 jaar verzekerd.
In januari 2015 ander toestel ontvangen waarvan de accu het niet goed doet en dat telkens vastloopt.
6 juni accu zo slecht dat ik ander toestel met goede accu wil en dat niet vastloopt. Eerst ontvang ik mailtjes over dat ik moet resetten. Dan dat ze mijn toestel ophalen en ik na 10 werkdagen terug kunnen brengen. Ik vind dit te lang. Eindeloos over en weer gemail eerst moet ik een klacht indienen, dan bij management melden. Van kastje naar muur dit duurt tot 20 juli, dan accepteer ik deze periode. Vandaag zou toestel omgeruild worden. Niks gehoord, niks gebeurd, ik bel en ze weten van niks.

Onmiddellijke opzegging en geld terug van periode vanaf jun vanwege wanprestatie, dan kan ik zelf de accu laten vervangen door een club die wat sneller en betere service verleent en je niet uren naar een duur 0900 laat bellen zonder oplossing te bieden.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

Bericht van Dynasure

4 jaren geleden - Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en zullen u zo spoedig mogelijk verder informeren.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 16 september 2015 om 15:54 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Jeanine p.