Klacht: fout op fout

op 18 april 2019 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heermevrouw

Per abuis is paspoort de eerste keer niet aan mijn zoon afgegeven omdat ik , zijn moeder niet thuis was. Dit was niet gemeld en bij navraag is dit ook niet nodig.
Vervolgens nieuwe afspraak, waarbij in een tijdvak van 4 uur het nog gepresteerd wordt om 1,5 uur na de eindtijd te komen, waardoor mijn zoon een toets mist op school, onacceptabel slechte dienstverlening.

Gewenste Oplossing:

Kwaad is al geschied, zal nooit meer zaken met Dynasure doen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

Bericht van Dynasure

7 maanden geleden - Geachte mevrouw van Dooren,Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te vernemen dat u een nare ervaring met ons heeft gehad. Wij hebben uw case zorgvuldig bekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat bij een levering van een reisdocument aan een persoon van onder de 18 jaar ten alle tijden een ouder aanwezig dient te zijn. Uw zoon dient het reisdocument persoonlijk in ontvangst te nemen, omdat de bezorger zijn identiteit moet vaststellen.Vanaf 12 jaar dient de persoon zelf te tekenen maar de aanwezigheid van een ouder is ook verplicht. Wij vinden het vervelend dat dit niet duidelijk aan u is gecommuniceerd. Deze informatie staat vermeld op de website van de gemeente. Wij zien dat de order inmiddels succesvol is afgerond.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Dynalogic We-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 08 mei 2019 om 09:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Dooren,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te vernemen dat u een nare ervaring met ons heeft gehad. Wij hebben uw case zorgvuldig bekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat bij een levering van een reisdocument aan een persoon van onder de 18 jaar ten alle tijden een ouder aanwezig dient te zijn. Uw zoon dient het reisdocument persoonlijk in ontvangst te nemen, omdat de bezorger zijn identiteit moet vaststellen.Vanaf 12 jaar dient de persoon zelf te tekenen maar de aanwezigheid van een ouder is ook verplicht. Wij vinden het vervelend dat dit niet duidelijk aan u is gecommuniceerd. Deze informatie staat vermeld op de website van de gemeente. Wij zien dat de order inmiddels succesvol is afgerond.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Dynalogic We-care

Alle klachten die gemeld zijn door MFvanDooren