Klacht: drie dagen en ik heb geen e-mail ontvangen- geen toestel, geen informatie ik m

op 15 augustus 2015 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

op woensdag meldde ik op een telefoon via ACE tostelverzekering Plus mijn schade. Ik heb vernomen dat ze krijgen gewoon een emeil met Toestelinspectie Begeleidingsformulier(Schade beoordelingsformulier) welke mout ik invullen, een zou heb ik gedan. Dan weer bel ik ACE om te plannen een koerier. Koerier kwam te halen mijn toestel(woensdaag)
en nu begonnen:
Deze informatie bevat in deze “Toestelinspectie Begeleidingsformulier(Schade beoordelingsformulier)”

Wat gebeurt er nadat uw toestel is opgehaald?
Ö Uw toestel wordt de volgende dag door ons geïnspecteerd op basis van de reeds door u
verstrekte informatie over het schade incident en de informatie op dit formulier.
Ö Indien uw claim wordt geaccepteerd, ontvangt u diezelfde dag per email van ons een online
link waarmee u een afspraak kunt inplannen om uw vervangende toestel te laten leveren.
Ö Levering kan plaatsvinden binnen 24 uur nadat uw claim door ons is geaccepteerd, dan wel
een ander moment indien dat u beter uitkomt.
Ö Indien de geconstateerde schade aan uw toestel niet overeenkomt met de door u verstrekte
informatie wordt uw claim afgewezen en uw beschadigde toestel aan u geretourneerd.

1. ik heb geen mijn toestel
2. ik heb geen nu toestel ( niet nu maar bijna zou goed alls nu)
3. ik heb niks ook geen informatie een elke keer alls ik bel ace ik hoor dat ik moet wachten op emeil welke komt niet tot vandaag!!!!!!!!!een nog later mout ik betalen 65e voor ga ik zie mijn nu tel.
hoe kan dat?????

waarom moet ik wachten zou lang en nog moet ik betallen 65e alls ik heb meer geld besteed aan telefoontjes naar deze bedrijf

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

Bericht van Dynasure

4 jaren geleden - Beste heer Topolski,Ik begrijp heel goed hoe vervelend het is om uw toestel te moeten missen. De mobiele telefoon is immers een uitvinding waar bijna niemand meer zonder kan. Eerlijk gezegd zou ik er ook niet aan moeten denken om mijn mobiel lang te moeten missen. Onze procedure is dat er binnen 24 uur na het goedkeuren van een claim een vervangend toestel wordt afgeleverd. Wij hebben altijd de meest voorkomende merken en type toestellen op voorraad. Het kan wel eens gebeuren dat we een bepaald type toestel tijdelijk niet op voorraad hebben, gelukkig komt dit bijna nooit voor. Wanneer dit voorkomt dan bieden wij altijd een andere maar gelijkwaardig type toestel. We hebben van u begrepen dat u hier geen interesse in had en de voorkeur gaf aan wachten tot uw eigen type weer op voorraad was.Ik zie dat u wij ondertussen wel al uw toestel op voorraad hebben gekregen en dat u deze ook in goede orde heeft ontvangen. Fijn dat wij u hiermee van dienst hebben mogen zijn en veel plezier met uw vervangend toestel.Mocht u nog meer informatie willen hebben omtrent de afhandeling van uw claims, dan kunt u 24/7 terecht op onze website (http://www.dynasure.nl/faq/index.php?action=show&cat=22 ) of u kunt mij altijd een bericht sturen dan ben ik u graag weer van dienst.http://www.dynasure.nl/faq/index.php?action=show&cat=22Met vriendelijke groet, Chantal WECARE

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 16 september 2015 om 15:43 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door p. Topolski