Klacht: Bijna alles terug nu nog de orginele doos

op 04 januari 2018 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Beste dynasure ten eerste bedankt voor de kabel en lader van de gerepareerde iphone 6 +

Maar waar is de orginele doos ? Die hebben jullie niet over het hoofd kunnen

zien die was nog nieuw !!!

Bijna alles terug nu zit ik met smacht te wachten op de orginele doos ivm garantie

iPhone 6 +

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 05 januari 2018 om 16:48 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Hinssen,

Bedankt voor uw bericht.

Fijn om te horen dat u de zending in goede orde ontvangen hebt.
U geeft aan nog op de originele verpakking van uw telefoon te wachten. Echter zijn wij niet meer in het bezit van de originele doos. Zoals eerder vermeld worden alle accessoires die op de inspectieafdeling binnenkomen niet bewaard. Daarom is het niet gebruikelijk om de verpakking mee te geven aan de koerier.
Verder hoeft u zich geen zorgen te maken over de garantie. De verzekering is nu verantwoordelijk voor de garantie van uw toestel en een originele verpakking is hierbij niet nodig.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Heeft op 05 januari 2018 om 21:04 geantwoord

Trouwens waar zitten jullie eigenlijk omdat boven in het land massaal losse doosjes worden verkocht van de iPhone 4/5/6/7 s met boekjes krijg er een rare smaak van in mijn mond .omdat je aangeeft vernietigt !!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Putsjoost@gmail.com