Klacht: Beschuldiging van ongeautoriseerde onderdelen

op 29 november 2018 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Sinds ik mijn iphone 7 heb ben ik verzerkerd bij Dynasure voor eventuele schade. Elke maand betaal ik netjes mijn premie. Mijn iphone liep plotselingen schade op. Homeknop was stuk. Na een claim ingediend te hebben kreeg ik netjes een nieuw toestel van Dynasure. Na 3 weken deze telefoon in bezit te hebben merkte ik dat hij steeds slechter ging opladen. Ik besloot nog even te wachten met het defect aan te melden. Ik had het toestel slechts 3 weken. 2 weken later besloot ik toch om het toestel weer aan te bieden aan de verzekering omdat het opladen een te grote irritatie voor mij veroorzaakte. Ik kreeg een vriendelijke man aan de lijn die zij dat het binnen 5 werkdagen kosteloos gemaakt zou worden. Na 3 weken gewacht te hebben krijg ik nu het bericht te horen dat het niet gerepareerd kan worden. Er schijnen ongeautoriseerde onderdelen in te zitten. Dit terwijl ik het toestel nog maar net heb en van Dynasure heb gekregen en er helemaal niks maar ook helemaal niks mee gedaan heb. Ik ben tenslotte verzerkerd. Het zou absurd zijn als ik in die maand zelf met die telefoon aan de slag gaan en daarna weer een claim indien. Belachelijk. Ik betaal toch geen premie voor niks. Ik ben werkelijk verbaasd. Na een klacht ingediend te hebben en 2 weken gewacht te hebben krijg ik in een mooie opgezette brief dat er niks aan gedaan kan worden. Nu zit ik dus met een kapotte telefoon. Daar komt ook nog bij dat ik 65 euro heb betaald voor eigenrisico 35 euro voor onderzoekskosten. 100 euro dus ook nog weggegooid.

Groet
Van Driesten

Ik ben tevreden wanneer ik mijn telefoon gerepareerd terug krijg of een nieuw toestel ontvang. Dit is tenslotte de essentie van mijn verzekering. Daarnaast zou ik mijn onderzoekskosten terugwillen. Het eigenrisico ga ik mee akkoord, aangezien dit de voorwaarden zijn van de polis. Ik wil geen extra kosten meer.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynasure nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 11 december 2018 om 12:42 geantwoord

Geachte mevrouw Van Driesten,

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Wij zien dat u deze klacht reeds heeft neergelegd bij onze klachtenafdeling. Deze is door onze medewerkers opgepakt en afgehandeld. Indien u het niet eens bent met het de beslissing kunt u zich te allen tijde wenden tot het management.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Heeft op 11 december 2018 om 13:08 geantwoord

Beste Meneer Mevrouw
De klacht is niet op de juiste manier afgehandeld. Ik zit nog steeds met een kapotte telefoon terwijl ik een gerepareerde hoor te krijgen. Hoe kan ik mij wenden to het management?

Groet
Van Driesten