Klacht: Barst in scherm wordt niet vergoed

op 25 mei 2018 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

ik heb een barst in het scherm van mijn Samsung 7 Edge. Ben al 1,5 jaar verzekerd bij Dynasure. Claim gemeld online. Ik ben gebeld door medewerker met vragen over de ontstane schade. Ik heb eerlijk gezegd dat ik dat niet weet en dat ik het ineens ontdekte en dat het wellicht is gekomen doordat het toestel is gevallen. Hierdoor wordt de schade nu niet vergoed!!! Echt bizar slecht, wel premie innen en eerlijkheid wordt bestraft door mijn schade niet te vergoeden. Dit bedrijf moet zich schamen, wel premies innen maar niet vergoeden. Eerlijkheid wordt niet meer gewaardeerd.

Wanneer mijn scherm kosteloos wordt gerepareerd want hiervoor heb ik mijn toestel via T-Mobile ook verzekerd. Zij vertelde mij dat breuk, vallen e.d. vergoed zou worden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynasure nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 04 juni 2018 om 12:11 geantwoord

Geachte mevrouw Kolman,

Bedankt voor uw bericht.

Uit ons systeem blijkt dat uw klacht reeds is opgepakt en afgehandeld.
Hopelijk is alles naar wens verlopen en kunnen wij u in de toekomst onze verbeteringen bewijzen.
Alsnog onze excuses voor het ongemak!

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynasure

Heeft op 04 juni 2018 om 14:21 geantwoord

Zij blijven erbij omdat ik geen exacte datum/tijd kan geven, zij niet vergoeden. Ik voel me enorm in de maling genomen want waar betaal ik dan premie voir: juist... Voor geleden schade. Schandalig dit en heb er en tmveek stress van, waardeloos bedrijf. Eerlijkheid wordt hier bestraft en dan aan jullie melden dat het opgelost is? Boeven zijn het!

Alle klachten die gemeld zijn door Agmaja