Klacht: afwijzen claim

op 22 oktober 2014 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

heb op 12-08-2014 een nieuwe telefoon via ace verzekering gekregen van dynasure.
toestel werkt na 6 weken niet meer, scherm is zwart en krijg het toestel niet aan omdat het een touchscreen is, zie dat ik 3maanden garantie heb en bel met dynasure, ik zeg dat mij toestel niet meer werkt en tijdens gesprek zie ik dat de kapotte telefoon die op tafel ligt een onderhuidse barst heeft in scherm en meld dit, maar omdat ik niet weet hoe deze barst erin is gekomen wordt mijn claim afgewezen, bezwaar gemaakt en weer afgewezen, gebeld voor de garantie op toestel maar hun maken er weer een claim van en weer afgewezen, het is to te zot voor woorden of het is garantie of het is schade ( heb hem vaak in kontzak en ga je er wel eens op zitten ) maar dynasure zegt nee het is geen schade want u weet niet wat er mee gebeurd is dan zeg ik dan is het garantie zeggen hun nee want er is schade ???? ik weet het niet meer maar ben zeer boos had beter kunnen zeggen dat hij in het toilet was gevallen had ik zo een nieuwe nee heel erg krom allemaal.

wanneer er een toestel wordt vergoed foor of schade of door garantie.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynasure over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 25 oktober 2014 om 13:11 geantwoord

Beste mevrouw H. van Dijk,

We vinden het zeer spijtig om te vernemen dat u ontevreden bent over de afwijzing van uw claim.
We hebben uw case nogmaals zorgvuldig bekeken. Hieruit is gebleken dat we uw claim alsnog gaan toekennen.

Maandag 27-10 laat ik contact met u opnemen om de claim verder af te handelen.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak en een prettig weekend toegewenst!

Met vriendelijke groeten,
Sharon van Dynasure WeCare