Klacht: 3 maanden garantie en geen 90 dagen

op 09 augustus 2018 over Dynasure in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn telefoonreparatie gedaan via Chubb op 9-5-2018

Kreeg een zwart Samsung S7 exemplaar terug voor een ingeleverde Goudkleurig . Oke heb ik voor lief genomen
Kreeg een refurbished toestel terug . Reparatie ingediend 9-5-18 en terug ontvangen 2 dagen later . Nu precies 3 mnd later op vandaagt 9-8-18 is de batterij steeds supersnel leeg .
Helaas u heeft 90 dagen garantie dus u bent te laat .
op de bon staat dat ik 3 maanden garantie heb , maar jullie zeggen 90 dagen .
Kortom geen vergoeding
Dus vandaar de klacht ( gaat u maar naar de Tmobilewinkel )

Gewenste Oplossing:

Als hij alsnog gerepareerd wordt zoals afgesproken
3 Maanden is geen 90 dagen zoals de dame aan de telefoon zegt dat t is

De T mobilewinkel zegt dat ook

ik heb alle reparatiebonnen en garantie bonnen te overleggen
met alle data
Waarop staat 3mnd garantie
En dan nog is het 2 dagen verschil ( schande )
Ik snap best dat je als je hem weer stuk maakt aan t scherm dat dit het standpunt is
Maar een accu die leegloopt is wat anders ( is niet door eigen schuld stuk gegaan )

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynasure

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynasure nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynasure in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynasure een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynasure

Heeft op 13 augustus 2018 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Touw,

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak.

U heeft recht op 90 dagen garantie op het vervangend toestel. De garantie gaat in op de dag dat het vervangend toestel is afgeleverd. Uit onze gegevens blijkt dat het defect aan het toestel is gemeld op 9-8-2018. Hiermee zijn zowel de 90 dagen als de fabrieksgarantie verstreken. Indien het niet eens bent met de beslissing heeft u de mogelijkheid een officieel bezwaar in te dienen. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar klacht.ace@dynasure.eu onder vermelding van uw polisnummer. In dat geval willen wij u vriendelijk verzoeken bewijs mee te sturen, waarop een garantietermijn staat vermeld van 3 maanden.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynasure

Heeft op 13 augustus 2018 om 15:48 geantwoord

Dit is geen oplossing
Kinderachtig en geen enkele service
Jullie stellen zelf ook 3mnd
Ik de garantie staat 3mnd
Jullie handhaven 90 dagen en dat is geen 3 mnd
Maar ook dat gesnauw aan de telefoon laat zien dat jullie niet echt een professionele club zijn
Maar wel in de afhandeling van de klacht ,want die zijn ook niet te vermurwen
T MOBILE geeft me gelijk maar heb er niets aan
Ik ga t gewoon op Facebook zetten
Wat dat is ook kinderachtig
Succes met t werven van niet tevreden klanten .ik ga er echt alles aan doen om .de mensen te waarschuwen

Alle klachten die gemeld zijn door garage44