Mijn Klacht:
Dit was de eerste keer dat deze bezorgdienst bij mij kwam bezorgen en heb ook nooit problemen gehad met bezorgdiensten. tot nu. Dynalogic kwam bij mij mijn nieuwe telefoon leveren, ik helemaal blij met mijn nieuwe telefoon maar tergelijk was ik ook erg gehaast voor school, omdat het pakket zou komen tussen een bepaalde tijd zou ik mijn eerste uur op school niet halen maar nog net wel mijn andere uren en dat was ook zo. het pakket kwam net een paar minuutjes voordat ik weg moest. dus ik alles tekenen en wat natuurlijk moet mezelf legitimeren. uiendelijk, telefoon lag binnne ik mijn tas pakken om te vertrekken naar school, sta ik bij de bushalte en kwam ik tot mijn schrik erachter dat mijn id kaart nergens te vinden was. ik gelijk Dynalogic contacten omdat ik erg in paniek was. in het begin geen reactie van hun, totdat ik dus Vodafone ging contacten (waar ik mijn telefoon heb gekocht) en hun mijn een nummer gaven. ik er gelijk achter aan en tot mijn schrik hoor ik dat de koerier beweerd dat hij geen id heeft gehad en hem ook nooit had gezien. Met andere woorden dat ik gewoon stond te liegen. Ik vind dit echt niet normaal. ik ben erg boos en baal heel erg.
Gewenste Oplossing:
Dat hun met mij meedenken naar een oplossing voor dit probleem. ik heb een goed geheugen en weet dat ik mijn id kaart nooit heb terug gekregen. ik zou dus het fijn vinden, na hoe zij mij hebben behandeld en mij hebben weg gezet als je leugenaar dat zij de kosten/een deel ervan vergoeden.
