Klacht: Vervelende ervaring bezorging

Chenoa van Dam op 20 januari 2025 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit was de eerste keer dat deze bezorgdienst bij mij kwam bezorgen en heb ook nooit problemen gehad met bezorgdiensten. tot nu. Dynalogic kwam bij mij mijn nieuwe telefoon leveren, ik helemaal blij met mijn nieuwe telefoon maar tergelijk was ik ook erg gehaast voor school, omdat het pakket zou komen tussen een bepaalde tijd zou ik mijn eerste uur op school niet halen maar nog net wel mijn andere uren en dat was ook zo. het pakket kwam net een paar minuutjes voordat ik weg moest. dus ik alles tekenen en wat natuurlijk moet mezelf legitimeren. uiendelijk, telefoon lag binnne ik mijn tas pakken om te vertrekken naar school, sta ik bij de bushalte en kwam ik tot mijn schrik erachter dat mijn id kaart nergens te vinden was. ik gelijk Dynalogic contacten omdat ik erg in paniek was. in het begin geen reactie van hun, totdat ik dus Vodafone ging contacten (waar ik mijn telefoon heb gekocht) en hun mijn een nummer gaven. ik er gelijk achter aan en tot mijn schrik hoor ik dat de koerier beweerd dat hij geen id heeft gehad en hem ook nooit had gezien. Met andere woorden dat ik gewoon stond te liegen. Ik vind dit echt niet normaal. ik ben erg boos en baal heel erg.

Gewenste Oplossing:

Dat hun met mij meedenken naar een oplossing voor dit probleem. ik heb een goed geheugen en weet dat ik mijn id kaart nooit heb terug gekregen. ik zou dus het fijn vinden, na hoe zij mij hebben behandeld en mij hebben weg gezet als je leugenaar dat zij de kosten/een deel ervan vergoeden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 21 januari 2025 om 14:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Dam,

Vervelend te horen van de nare situatie.
Wij hebben dit intern besproken met de betreffende bezorger.
Hij geeft aan dit aan u teruggegeven te hebben.
Wij moeten in deze erop vertrouwen dat dit klopt.
Wij zullen wel nogmaals de melding doen of dit nagevraagd kan worden.
Helaas kunnen wij u niet tegemoet komen in de kosten.
Onze welgemeende excuses voor alle ongemakken.

Met vriendelijke groet,
Dynalogic WeCare-team

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Chenoa van Dam