Klacht: Veel te laat zelfs na de sms

Danny1983 op 29 april 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

U stuurt me een bericht nadat de bezorger te laat is…met een estimate wanneer de bezorger dan arriveert.. Het is nu 50 min later als u aangeeft in de sms

Gewenste Oplossing:

Als u een sms stuurt als de bezorger de eerste keer te laat komt, moet u niet een sms sturen wanneer hij wel arriveert, terwijl hij dan wederom een uur te laat komt.. nu zijn er 2 afspraken gemaakt die u niet nakomt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 16 juni 2017 om 09:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte dhr. Karouw,

Bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat u dit zo ervaren heeft. Wij sturen een indicatie SMS om de klant een beter inzicht te geven in de aflevertijd. Echter blijft dit een indicatie. Er kan onverhoopt nog van alles gebeuren waardoor de koerier eerder of later aanwezig is.
Deze berichten worden verstuurd aan de hand van de GPS gegevens en worden automatisch gegenereerd.

Uiteraard neemt dit niet weg dat het een zeer vervelende ervaring voor u is geweest. Gelukkig zie ik dat het pakket alsnog diezelfde dag geleverd is.

Nogmaals onze excuses voor uw ervaring met onze service,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door