Klacht: Niet houden aan leveringstijden

Fieneke123 op 08 juli 2018 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al 2 Dagen thuis aan het wachten op mijn telefoon omdat ze steeds zeggen dat ze komen. Nu zeggen ze net dat ze morgen komen ipv , maar ga vanavond op vakantie en het bedrijf is niet bereikbaar

Gewenste Oplossing:

Als het vandaag nog bezorgt wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

6 jaren geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het ordernummer van de betreffende levering? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende spoedig van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynalogic WeCare-team.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Het is al opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2018 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Daar u zelf op deze pagina heeft aangegeven dat de klacht inmiddels is verholpen zullen wij de klacht hier sluiten. Mocht u toch nog verdere vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u nog altijd reageren op deze klacht.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Dynalogic Wecare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door