Mijn Klacht:
Gister, 10-07-2018, zou een pakketje komen van bol.com, wij zijn de hele dag thuis geweest, hebben zelfs buiten gestaan om het pakketje op te wachten. Wij keken via de telefoon waar de bezorger was en die had aangegeven dat hij aan de deur was geweest en wij niet thuis waren!!! Dit terwijl wij dus voor onze deur buiten stonden. Ook stond er om 14:50 al dat hij om 16:51 ons niet had thuis getroffen, wij hebben toen gelijk naar jullie klantenservice gebeld en gesproken met Cathy. Dit was gelijk om 14:50. Grappige is dat als je vragen hebt je een nummer moet bellen wat 45 cent per minuut kost en we hebben 20min aan de telefoon gehangen met Cathy die ook aangaf dat het vreemd was. Wij hebben toen een klacht ingediend via de website van dynalogic met daarin ook de vraag om onze 20x45cent te vergoeden. Vandaag kregen we een mail waarin dit stond
Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak. Wij hebben uw case zorgvuldig bekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat de koerier bij u langs is geweest maar u helaas niet heeft aangetroffen. Spijtig om te vernemen dat de afspraak is misgelopen! Daar u aangeeft gewoon aanwezig te zijn geweest zal ik uw klacht doorzetten naar de desbetreffende afdeling om dergelijke situaties in de toekomst te kunnen voorkomen.
Voor het inplannen of wijzigen van een transportafspraak willen wij u graag doorverwijzen naar My Dynalogic. Wanneer het niet meer mogelijk is om een nieuwe afspraak in te plannen wegens een geannuleerde order willen wij u vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met de leverancier. Ik begrijp dat dit uw vervelende ervaring niet zal veranderen, toch hoop ik u in de toekomst onze verbeteringen te kunnen bewijzen door te laten zien dat het ook in één keer goed kan gaan. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld.
Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet | Kind regards We Care Team.
Er word dus gewoon langs het feit gegaan dat wij buiten stonden en hij dus 100% zeker niet aan de deur is geweest, want hij moest om rijden omdat er bij ons aan de weg gewerkt wordt.
Hoe kunnen jullie je We Care Team noemen en intussen maakt het niet uit wat de klant zegt.
Gewenste Oplossing:
Als dynalogic ons serieus neemt, als we onze belkosten van 20 min x 45 cent terug krijgen. En natuurlijk de bezorger ons pakketje deze keer wel afleverd!
