Mijn Klacht:
Bij MediaMarkt koelkast besteld en betaald. Levering zou op 06 juli (gisteren) plaatsvinden, aldus de mail die ik kreeg mwaarin DynaLogic als vervoerder werd aangekondigd. Zou op dag van levering mail met nadere tijd ontvangen, in de ochtend. Niet gebeurd. Gebeld met DynaLogic, vernomen dat de levering niet in de ochtendroute zat, stond vanaf 02.52 u de nacht ervoor in het depot.
Om 16.42 u plots bericht dat de levering geannuleerd was en nu op maandag 09 kjuli zou plaatsvinden, alles zonder overleg of opgaaf van redenen. Gebeld en DynaLogic gaf MediaMarkt de schuld, die op hun beurt DynaLogic als veroorzaker aanwijzen. Moest dag vrijnemen en de koelkast moet naar dochter die studeert. Na veel aandringen heeft MediaMarkt in het systeem gezet dat het vandaag, 07 juli, geleverd wordt. Maar….., hoe verrassend, er is in het TT van DynaLogic nog geen beweging te zien. Gelet op eerdere klachten hier heb ik geen hoge verwachting. Prutsers en niet-professioneel.
Gewenste Oplossing:
vandaag m’n betaalde koelkast geleverd krijgen.
