Klacht: afspraken worden niet nagekomen

bencomar op 06 september 2014 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dynalogic klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✅ Klacht opgelost op 15 december 2014
Reactie van het bedrijf:

Geen contact geweest met de eindgebruiker, daar de klacht al telefonisch opgelost is geworden.

Bedrijf Dynalogic
Status Opgelost
Datum 6 september 2014

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

ben al 3 dagen bezig om mijn telefoon opgehaald te krijgen vergeten ze gewoon de afspraak in te voeren en dan moet je wel vriendelijk blijven vinden ze

Gewenste Oplossing:

dat de afspraken nagekomen worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

12 jaren geleden - Om uw klacht te kunnen behandelen ontvangen wij graag de volgende informatie van u: – Postcode – Ordernummer

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 15 december 2014 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geen contact geweest met de eindgebruiker, daar de klacht al telefonisch opgelost is geworden.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM