Klacht: Oude telefoon ingeleverd, geen geld

B.nouland op 16 april 2019 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb twee van mijn oude iphone’s opgestuurd via Tele2 naar Redeem. Ik kreeg 5 april een sms dat het geld binnen 4 werkdagen op mijn rekening gestort zou worden, dit is dus al bijna 2 weken geleden. Heb meerdere mails gestuurd, maar ik krijg geen antwoord.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik het geld van beide telefoons op mijn rekening gestort krijgt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 17 april 2019 om 12:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wij kunnen u enkel adviseren om contact op te nemen met het desbetreffende e-mail adres. Het mail adres is [email protected]

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door