Klacht: Onnodige reparatie uit willen voeren

Ninabos80 op 07 juli 2018 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn telefoon via Tele2 binnen de garantie aangeboden ter reparatie. Het inkomend en uitgaand geluid van mijn iPhone 6s was heel zacht. Bellen kon alleen met oortjes of via carkit. Nu komt het bedrijf met een krasje op de lens van mijn camera. Volgens hen komt mijn camera niet door de kwaliteitstest. Heel vreemd, het krasje ( van een sleutel in mijn tas) zat er al tijden en heb altijd mooie foto’s kunnen maken. Nu zegt dynafix dat ze de telefoon helemaal moeten repareren terwijl dat mijn vraag niet was en terwijl ik nooit klachten heb gehad over mijn camera. Ik heb zelfs een foto gemaild die ik met de betreffende camera onlangs had gemaakt. ( durf te wedden dat als ik het niet zou laten repareren en ik krijg m terug de camera t niet meer doet, maar dat terzijde). Ik merk dat ik een hele nare bijsmaak heb over dit bedrijf die er in mijn ogen alles aan doet om geld te verdienen op een niet nette manier.

Gewenste Oplossing:

Ik zou willen dat het geluid op mijn telefoon het weer doet, en dat ze me niet zouden verplichten iets werkend te laten repareren. En dat ik de telefoon terug krijg met mijn werkende camera zoals deze het voor de reparatie gewoon deed.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

6 jaren geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare-team.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Beste, Hierbij mijn reparatienummer: iRMATWEE15506052 Ik hoor graag. Groet, Nina

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Helaas niets meer vernomen na het versturen van mijn antwoord.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Nog steeds niets vernomen

Bericht van Dynafix

6 jaren geleden - Geachte klant, Wanneer wij een toestel ontvangen welke fysieke schade heeft krijgen wij de kosten voor een reparatie niet meer geclaimd. Met deze reden is de prijsopgave opgemaakt. Wanneer u het hier niet mee eens bent kunnen wij u alleen adviseren om deze klacht voor te leggen bij de garantieverlener van het toestel daar zij deze voorwaarden bepalen. Wij kunnen hierin spijtig genoeg niets voor u betekenen. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 20 juli 2018 om 10:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht hiermee afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door