Mijn Klacht:
Ik heb een kindersmartwatch bij Odido aangeschaft, maar het bandje is stuk gegaan zonder duidelijke oorzaak. Bij contact met Dynafix werd mij medegedeeld dat ik 90 euro moet betalen voor reparatie, terwijl het horloge zelf slechts 70 euro kostte. Dit vind ik onacceptabel, aangezien het bandje zonder enige opzet of fout van mijn kant stuk is gegaan. Ik vind dat Odido een nieuw horloge zou moeten aanbieden om dit probleem op te lossen.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een nieuw horloge van Odido om de situatie op te lossen.

