Klacht: foute conclussie

op 14 december 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

net al zoveel mensen dit probleem ervaren hebben wij dit ook!

dynafix maakt onterecht conclusies dat een.toestel gevallen is.
Toestel werd heet helaas en ging hierdoor de Lcd kapot die er onder zit.

nee dynafix oodeeld valschade! wat totaal niet kan.
toestel is nog nooit gevallen.

kostenloos repareren

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

1 jaar geleden - Geachte klant,Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case.Hopende van u te vernemen.Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare-team.

Reactie van de melder van de klacht Samantha Veldhoven

1 jaar geleden - dynafix alles is mee gegaan naar jullie toe ook de doos!onder Veldhoven kom je verder. en de Samsung Galaxy A3 2017

Bericht van Dynafix

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Veldhoven,Wij hebben geen mogelijkheid om te zoeken op naam of modelnummer. Na aanmelding van een reparatie ontvangt u altijd een mail ter bevestiging waarin het iRMA nummer staat vermeld. Gelieve ons hiervan te voorzien indien u niet beschikt over het imeinummer.Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 02 januari 2018 om 15:23 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Samantha Veldhoven