Klacht: barst scherm

cornelis1409 op 04 juli 2018 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn toestel aangemeld via Dynafix. Nu krijg ik een kostenplaatje binnen van 150 euro om het toestel te laten maken terwijl ik verzekerd ben. Dit is ook zo verkeerd doorgegeven via de t-mobile website en op de website van Dynafix staat hier ook niks over. Ook tweemaal ophaalkosten moeten betalen, terwijl er maar eenmaal een toestel is opgehaald.Helaas heb ik ook geen reactie meer vernomen inzake deze kosten, wel een mail gestuurd. Ik ga natuurlijk voor het toestel te laten maken geen kosten betalen omdat ik hiervoor verzekerd ben. Om mijn toestel terug te krijgen moet ik ook €65,00 betalen. Het imei nummer van mijn toestel is: 354607084070782

Gewenste Oplossing:

Toestel gratis terugsturen. Eenmaal de ophaalkosten retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

6 jaren geleden - Geachte heer Pruijmboom, Wanneer wij de gegevens erbij pakken zien we dat het toestel is aangemeld en binnengekomen via de Samsung Dr. Mobile website. Wanneer u verzekerd bent via T-Mobile dient het toestel ook via de verzekeraar aangemeld en ingestuurd te worden. Dit betreft een geheel ander traject. Daar u aangeeft dat dit verkeerd staat vermeld op de T-Mobile website kunnen wij u alleen adviseren om deze klacht bij T-Mobile voor te leggen. Wij kunnen hierin spijtig genoeg niets voor u betekenen. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Gaarne mijn telefoon terug zenden.

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Ook is er nog niet gerageerd op mijn tweetal emails die ik u verzonden heb en mijn dubbele ophaalkosten die ik betaald heb

Bericht van Dynafix

6 jaren geleden - Geachte klant, Wanneer u het toestel retour wenst dient u de prijsopgave te beantwoorden met de optie 'ongerepareerd retour'. Dit kunnen wij niet voor u doorvoeren. Tevens heeft u of iemand anders het toestel zelf twee maal aangemeld via verschillende Dr. Mobile websites. Dit is geen fout aan onze zijde waardoor de kosten hiervan niet gecrediteerd worden. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 17 juli 2018 om 11:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht hiermee afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door