Nooit geleverd
Klacht van Kunya op 22 april 2021 over Dycla Living in de categorie Interieurbedrijven
23 april 2018 heb ik een wijnrek besteld welke nooit geleverd is. Ook is het bedrijf op geen enkele manier bereikbaar Lees meer
Hieronder kunt u zien welke klachten er over Dycla Living zijn gemeld. Lees meer >
Klacht van Kunya op 22 april 2021 over Dycla Living in de categorie Interieurbedrijven
23 april 2018 heb ik een wijnrek besteld welke nooit geleverd is. Ook is het bedrijf op geen enkele manier bereikbaar Lees meer
Klacht van Corjanda 28 op 30 januari 2019 over Dycla Living in de categorie Interieurbedrijven
Heb in juli een antraciet grijs bord met witte letters bord besteld met tekst ,wij zijn voor psv ........... is betaald en nog steeds niets ontvangen , heb paar keer mail gestuurd geen reactie bellen geen... Lees meer
Klacht van Sabineverstrepen op 29 december 2018 over Dycla Living in de categorie Interieurbedrijven
Begin juni 2018 een wandbord besteld, maar nooit ontvangen. Paar keer gemaild, terugbetaalverzoek gestuurd via app, gebeld maar totaal geen reactie. Hoe kan het dat haar website nog blijft bestaan?? Hoeveel gedupeerde komen er nog bij? Verschillende mensen hebben aangifte... Lees meer
Klacht van Lydia1981 op 21 november 2018 over Dycla Living in de categorie Interieurbedrijven
Jaar geleden (2 december) een wijnbord besteld maar nooit geleverd en onmogelijk om met haar in contact te komen. Deze vrouw moet hestopt worden! Lees meer
Klacht van Ontevreden klant 10000 op 15 november 2018 over Dycla Living in de categorie Interieurbedrijven
Ik heb op 270718 een wandbord besteld en betaald (85,70€) bij dycla living. Er was een levertijd voorzien tussen de 12 en 14 weken. Nu, 16 weken later nog niets ontvangen. Heb al een paar keer gemaild en gebeld... Lees meer
Klacht van Gittapekel op 11 november 2018 over Dycla Living in de categorie Interieurbedrijven
Op 5 augustus en ik een tekstbord besteld en direct via iDEAL betaald. Diverse keren gebeld en gemaild en ook op de site een blog geschreven. Deze is niet geplaatst, maar ik kreeg wel een melding dat mijn blog is... Lees meer
Klacht van Marijke lobregt 13 op 06 november 2018 over Dycla Living in de categorie Interieurbedrijven
16-07-2018 Wandbord laten maken betaald en niks meer van gehoord. levertijd 1214 weken levertijd. Geen reactie van ramona gekregen. Tefoon niet meer beantwoord geen reactie op mail en niks via messenger op fb. Lees meer
Klacht van Mirva op 22 oktober 2018 over Dycla Living in de categorie Interieurbedrijven
Heb op 03-04-2018 wandbord besteld een betaald nooit ontvangen. Gebeld e-mail gestuurd niets. Lees meer
Klacht van op 15 oktober 2018 over Dycla Living in de categorie Interieurbedrijven
In april een wandbord besteld bij Ramona Stal van Dyclaliving netjes betaald maar mevrouw geeft niet thuis.. nu nog steeds niks ontvangen en ze reageert nergens meer op. Lees meer
Klacht van Coby71 op 14 oktober 2018 over Dycla Living in de categorie Interieurbedrijven
15-10-2017 een 2luik hier besteld en netjes betaald. Precies 1jaar later en tot heden never nooit iets ontvangen! Mensen pas op hier te bestellen!! Lees meer