Klacht: Wandbord van €90,- niet ontvangen

Sabineverstrepen op 29 december 2018 over Dycla Living in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin juni 2018 een wandbord besteld, maar nooit ontvangen. Paar keer gemaild, terugbetaalverzoek gestuurd via app, gebeld maar totaal geen reactie. Hoe kan het dat haar website nog blijft bestaan?? Hoeveel gedupeerde komen er nog bij? Verschillende mensen hebben aangifte gedaan, maar er wordt totaal niks mee gedaan!! Snap er niks van. Lekker makkelijk geld verdienen zo pfff

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terugkrijg of het wandbord opgestuurd krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dycla Living

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dycla Living nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door