Klacht: Wandbord niet ontvangen

op 15 november 2018 over Dycla Living in de categorie Interieurbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 270718 een wandbord besteld en betaald (85,70€) bij dycla living. Er was een levertijd voorzien tussen de 12 en 14 weken.
Nu, 16 weken later nog niets ontvangen.
Heb al een paar keer gemaild en gebeld maar krijg geen respons.

Gewenste Oplossing:

Ik zou ofwel alsnog graag het bord ontvangen of mijn geld terug willen hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dycla Living

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dycla Living nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden klant 10000