Klacht: Dwaling

op 04 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb in december 2015 op advies van de verkoper van Media Markt een Samsung tablet tab 4 7 inch 8GB gekocht voor mijn zoontje. In de eerste instantie wilde ik eerst een IPad mini met een geheugen van 64GB kopen omdat ik bekend ben met het merk Apple. Volgens de verkoper volstond een Samsung tablet tab 4 7 inch aan een kind van 4 jaar In de winkel heb ik aan de verkoper gevraagd of de geheugen het tablet uit te breiden is m.b.v. een SD kaart als ik extra apps wil downloaden etc. en zijn antwoord daarop was ‘ja’.
De afgelopen tijd merkte ik dat de geheugen van de Samsung tablet steeds aangaf dat het volzat en heb daarbij een SD kaart aangeschaft van 16GB. Door het uitbreiden van de geheugen m.b.v. een SD kaart werd het probleem van een volle geheugen van de Samsung tablet niet verholpen zoals mij dat destijds in winkel is verteld. Ik ben gisteren zondag 1 mei 2016 terug gegaan naar de Media Markt met de vraag of ze mij met het probleem konden helpen en of ik iets fout deed. Het lag volgens de verkoper niet aan mij maar aan het type tablet, namelijk dat alleen foto’s en video’s overgezet konden worden naar een SD kaart en apps niet. Bij een ‘nieuwere’ of een ‘grotere’ tablet was die mogelijkheid er wel om de geheugen uit te breiden met een SD kaart voor alle applicaties. Ik zit nu met een tablet waar ik niets aan heb en ik kan niets extra’s meer downloaden. Had ik destijds de juiste informatie gehad dan had ik toch wel voor die iPad mini of een grotere Samsung tablet gekozen.

Ik zou graag m'n geld terug willen krijgen omdat er bij de verkoop onjuiste informatie is gegeven of anders de mogelijkheid willen krijgen om te kunnen ruilen voor een ander tablet.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rosalinda82