Klacht: dvd verkeerd adres geleverd

op 13 januari 2014 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een dvd box besteld heef me 51 euro gekost
is blijkbaar afgeleverd maar niet op mijn adres
ik bel naar de klachten lijn van bol.com en vriendelijk helpen ho maar
dit is al de 2E keer dan worden de bestellingen geannuleerd geld krijg je pas terug na drie weken en nu weer binnen de drie dagen zal ik antwoord krijgen als ik dat niet heb binnen de drie dagen me geld of me dvd s dan ga ik toch wel aangifte doen heb niet eens een briefje gekregen waar die afgeleverd zou zijn

Gewenste Oplossing:

mijn geld terug of die dvd box

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Bol.com

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Onlangs hebt u contact gehad met onze klantenservice. U geeft aan dat u het artikel inmiddels in goede staat hebt ontvangen. Fijn om dat te vernemen. Ik wens u nog een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Bol.com, Webcare team

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 13 januari 2014 om 10:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Onlangs hebt u contact gehad met onze klantenservice en heeft u aangegeven dat u het artikel inmiddels in goede staat hebt ontvangen. Fijn om dat te vernemen.

Ik wens u nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,
Bol.com, Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door jonathanb