Klacht: Duur 09000933 nummer

op 14 december 2017 over ING in de categorie Banken

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van ING

1 maand geleden - Beste jvandrielen, Wat vervelend dat je zo lang moest wachten en nog vervelender is dat je uiteindelijk niemand hebt gesproken. Wellicht was het die dag drukker dan dat je van ons gewend bent, excuses daarvoor. Voor een telefoongesprek met de ING betaal je alleen de kosten van je telefonieaanbieder. Uiteraard zijn we op meerdere manieren te bereiken, je kunt dit vinden op onze site onder Service & Contact: https://www.ing.nl/particulier/klantenservice/telefoonnummers.html Vriendelijke groet, Yvonne ING Webcare

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 28 december 2017 om 14:00 geantwoord

Beste jvandrielen,

Vriendelijke groet,

Yvonne
ING Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door jvandrielen