Klacht: Alleen maar valse beloftes

Caecilia Moraal op 17 mei 2022 over Dutch Glories in de categorie Internetshops - Kleding

Op 11 november 2021 heb ik een bestelling geplaatst. Helaas krijg ik bericht dat het product dat ik had besteld tijdelijk niet leverbaar was en of ik wilde wachten tot het weer op voorraad was. Hier ben ik mee akkoord gegaan.

Op 7 maart 2022 ontvang ik een mail dat mijn bestelling van 11 november 2021 iets (?!) vertraging heeft met de check of ik inmiddels een leverdatum heb doorgekregen. Dezelfde dag laat ik weten dat ik nog niets heb vernomen en graag de leverdatum ontvang.
Op 5 april mail ik hen nogmaals omdat ik geen reactie meer heb ontvangen. Een dag later laten zij opnieuw weten dat vanwege de enorme drukte ze mij dit voor het weekend (9 april) laten weten.
Op 27 april stuur moet ik nogmaals mailen dat er niets gebeurt en dat ik de bestelling wil annuleren en het bedrag van €39,98 graag tegemoet zie, met een printscreen van de betaling destijds. Dan ontvang ik een reactie dat mijn pakketje op 30 april zal worden geleverd en ik 29 april een mail krijg met een track trace code.

Tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds niets ontvangen en hoor ik alleen maar smoesjes, excuses en valse beloftes. En heb ik nog steeds mijn geld niet.

Ik wil dat de bestelling geannuleerd wordt en dat ik het betaalde bedrag teruggestort krijg.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dutch Glories

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dutch Glories nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Caecilia Moraal