Klacht: Dumbells en plates

op 03 september 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 05 september 2017 om 13:00 geantwoord

Beste Chris,

Bedankt voor jouw bericht.

Vervelend om te lezen dat jij jouw training niet kunt doen op de manier dat jij zou willen.

Ik heb de club in Sittard gebeld, zij geven aan dat de dumbbells juist een jaar geleden zijn uitgebreid tot 40 kg. Volgens mijn collega op de club zijn er voldoende schijven van 20 kg maar worden die vaak van het ene krachtdeel naar het andere krachtgedeelte gebracht. Hierdoor kan ik mij voorstellen dat ze steeds niet liggen waar je deze verwacht.

De club zal voorlopig de schijven en dumbbells niet gaan uitbreiden.

De tip die ik jou wil meegeven is om de club in Geleen eens te proberen. Deze club ligt een paar kilometer verder en is meer gericht op krachttraining. Er zijn daar wel dumbbells tot 50 kg en de krachtruimte is er ook groter opgezet dan in Sittard. Ik denk dat jij daar wel de training kunt doen die jij graag wilt. Met jouw Basic-Fit pas ben jij ook in al onze clubs welkom.

Ik hoop dat de club daar jou goed bevalt!

Ik wens je verder een hele fijne dag toe.

John van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Tumke046