Klacht: dubbele transportkosten

op 26 juli 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een principe kwestie;

Tegels besteld op zaterdag, helaas een kleine 8 pakketten te weinig, donderdag zal de levering plaats vinden en gelukkig kunnen bij toeval de nabestelde tegels meteen meegeleverd worden. Maar dan wèl als ik nog eens het transportbedrag van €40 betaal. Nu is het natuurlijk wel zo dat het volume van de bestelling is gegroeid, en daarbij het transport bedrag is verhoogd naar +/- €65, maar de service weigert het verschil te reduceren. Klant is blijkbaar niet waardevol voor bedrijf? Deze manier van (geen) service verlening neem ik zeker in overweging bij een volgende aankoop.

Gewenste Oplossing:

Verschil transportkosten reduceren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 11 augustus 2016 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door tegeltransport