Klacht: Dubbele kosten

op 09 mei 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Vorig jaar juni 2016 ben ik op aanraden van Vodafone overgestapt van mijn kpn televisie abonnement naar een vodafone televisie abonnement.

Wegens een prijsverhoging bij kpn zou ik dus zonder afkoopsom kunnen overstappen.

Zo gezegd zo gedaan, ik heb de stappen opgevold die Vodafone mij heeft opgedragen. Ik moest online mijn klantnummer doorgeven via een overstap formulier en deze heeft kpn ook ontvangen. Na 1 juli, gedateerd op 30 juni ontvang ik een brief van kpn. De opzegging is niet geldig als dit door een andere telecom bedrijf wordt gedaan. (Dit staat nergens in de voorwaarden, na vele malen contact kan kpn mij dat niet aantonen)

Omdat een medewerker van de Vodafone winkel bij mij in de buurt heeft aangegeven dat de manager deze kosten zal crediteren met mijn telefoon abonnementen, was dit voor mijn gevoel zo opgelost.

Gezien ik dubbele kosten moest betalen vond ik dit wel redelijk.

Wat volgt, Vodafone beloofd iets en komt dat niet na! Wel fijn dat dit via een sms verkeer is gegaan en ik dit als bewijs heb.

Augustus 2016, kpn stuurt mij facturen toe. Ik heb contact opgenomen met de medewerker van Vodafone. Vond het vervelend, manager neemt contact met mij op.

Manager belt mij en geeft aan dat een creditering niet mogelijk is. Dus eerst toezeggen en dan weigeren? Hij vroeg mij om naar de winkel te komen om samen kpn te bellen. Dit heb ik al 1000 x gedaan en die blijven toch voet mij stuk.

Vodafone stuurt mij een eindafrekening. Ik heb mijn abonnementen daar beëindigd. Helemaal nadat ik een paar maanden hoor dat mijn televisie abonnemen is overgenomen door tmobile.

Wanneer Vodafone zijn belofte nakomt! Mijn laatste rekening onder coulance brengt.

Zo niet maak ik er werk van. Ik zal dit uitzetten bij radar en kassa. Ik maak het openbaar op social media en zal ik de geschillencommisie hiervan op de hoogte brengen. Tevens heb ik al advies op gevraagd via een jurist.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fall