Klacht: Dubbele inschrijving door personeel

op 10 maart 2020 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik heb mijn dochter ingeschreven bij basic fit, want zij is nog minderjarig. Dit moest volgens de basic fit medewerker op haar naam met mijn gegevens. Hij heeft alles op de computer bij basic fit met mij ingevuld. Computer slaat op hol, dus zegt zijn vrouwelijke collega, trek de stekker eruit. Zij gaat nogmaals dezelfde handelingen met mij doen. Ik vraag nog; heb ik dan straks geen dubbel abonnement van 390 euro per jaar, want ik betaal ineens. Nee hoor ; verzekerd ze mij. Ik krijg een pasje mee en ze zet op mijn verzoek op papier dat er 1 abonnement uit het systeem moet worden gehaald. De volgende dag maak ik 390 over. Ik bel of het al binnen is, duurt een paar dagen hoor ik. Een week later ga ik naar de basic fit, ja de betaling is binnen, mijn dochter kan sporten , maar ik krijg een nwe pas want er staan nog steeds 2 abonnementen in het systeem. Nu belooft hij dat er 1 wordt uitgehaald. Prima, mijn dochter gaat de hele week lekker sporten. Wil gister een vriendin meenemen, staat er in haar app dat ze haar abonnement heeft opgezegd. Ik weer naar de sportschool, weer door iemand anders beloofd dat het wordt geregeld, ik wordt ook teruggebeld. Tot nu toe niets. Ik bel de klantenservice. Zit nu al voor de 4e keer ruim 30 min. Aan de lijn, maar klantenservice blijft aangeven , wij verbinden u zo snel mogelijk door. Chan van de receptie reageert geïrriteerd; ja dat is de klantenservice, u hoeft aan mij niets te vertellen want ik kan er niets mee. Ik heb 390 euro betaald, kost me alleen maar tijd dit, zou het nu graag echt opgelost zien. Ik krijg loze beloftes en kan niemand hierover spreken. Heb hier echt geen zin in. Sporten moet leuk zijn

Als alles naar behoren werkt en het dubbele abonnement eruit wordt gehaald. Lukt dit niet, wil ik graag het geld terug en ga ik bij een andere sportschool kijken

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 11 maart 2020 om 08:16 geantwoord

Beste Angie,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht, dit waarderen wij enorm.

Ik ben het even na gaan kijken in onze administratie en zie dat er inderdaad een dubbel lidmaatschap actief was, waarvan er inmiddels 1 is beëindigd na contact met mijn collega via onze chat.

Voor de zekerheid heb ik je zojuist nog een bevestigingsmail gestuurd in verband met de stopzetting van dit lidmaatschap. Momenteel is er dus nog maar 1 lidmaatschap actief waarvoor de betaling is gedaan.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laat het ons gerust weten als je verder nog vragen hebt.

Het Social Team van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Dangie