Klacht: Dubbele Boeking

op 12 februari 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Wij gaan in het hoogseizoen met kinderen skiën en hebben een appartement geboekt via Booking.com op 4 oktober 2017. We hebben ook direct betaald. We boeken van 10-17 februari 2018 en bellen op 10 februari dat we op 11 februari in de avond zullen aankomen. Dat is in orde voor het pension. We komen op 11 februari op de afgesproken tijd aan 21.15 uur en er is niemand voor ontvangst. Toen we eenmaal een oude dame hebben gevonden, bleek dat ze ons niet verwachtten en het appartement inmiddels hebben doorverhuurd. Wij staan daar dus met z’n vieren en er is geen oplossing. uiteindelijk is een bekende in staat ons 1 nacht op te vangen in 2 kamers in een jeugdhotel. Niets lijkt op wat we hebben geboekt en hebben betaald. Niemand is bereikbaar voor een oplossing. Wel ontvangen we van booking.com een annuleringsmail! Wij hebben niets geannuleerd!!! in tegendeel. We verwachten een goede oplossing in een vergelijkbaar appartement als wat we hebben geboekt. inmiddels is ons duidelijk dat we een skidag moeten missen.

We verwachten een oplossing in een vergelijkbaar appartement als wat we hebben geboekt. Op minimaal dezelfde afstand van de skipistes. Inmiddels moeten we ook een dure vakantiedag opgeven want we zullen door deze omstandigheden de eerste dag in elk geval niet kunnen skiën.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Reactie van de melder van de klacht Klacht Romershof Fugen

9 maanden geleden - Booking zegt deze klacht niet in behandeling te nemen want we hadden maar moeten mailen i.p.v. bellen. Op de site staat vermeld dat je je aankomsttijden met de verhuurder kunt afstemmen met daarbij een telefoonnummer. Dit is foutieve informatie. Waarvan wij de dupe zijn. Wel betaald, geen appartement!!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klacht Romershof Fugen