Klacht: Dubbele boeking

op 23 juli 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Wij boekten een appartement voor een ganse week in St Malo op 14 juli. Op 15 juli, toen we onderweg waren naar onze bestemming, kregen we telefoon van de eigenaar. Jammer genoeg was het appartement al lang niet meer beschikbaar…reeds weken vooraf volzet. Maar hij had een alternatief. Een ander appartement, veel minder luxueus wel, maar groter. Locatie:midden op de dijk van St Malo. Hij zou het voor dezelfde prijs aan ons verhuren.Wij contact opgenomen met booking. Booking de eigenaar gecontacteerd..Booking ons terug gecontacteerd. Verhaal van booking was dat wssch. de eigenaar het appartement telefonisch verhuurd had net op hetzelfde moment als dat wij de booking online hadden gedaan…Dit volledig tegenstrijdig met het verhaal van de eigenaar, die beweerde dat zijn appartement al weken geleden volledig verhuurd was. We zijn niet akkoord gegaan met zijn tegenvoorstel o.w.v. de tegenstrijdigheden in dit verhaal en o.w.v. het aanbod van een verouderd appartement op een drukke locatie voor dezelfde prijs als ons eerder beloofde zeer moderne appartement op een zeer rustige locatie.

Wij hebben heel onze vakantie (piekmoment, rond 14 Juli in Frankrijk!! moeten omgooien. Dit alles via internet onderweg, op zoek naar enig mogelijk ander alternatief. Ik heb booking gemaild en nog steeds geen mail teruggekregen. We zijn nu meer dan een week verder en onze vakantie is helemaal niet geweest zoals we verwacht hadden. Bovenop, veel duurder dan in eerste instantie. We verwachten dan ook dat booking hier een tussenkomst biedt of tenminste ons een deftige (gegronde) uitleg kan bezorgen. We gaan het hier niet bij laten in ieder geval.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door catkemps