Klacht: Dubbele bezorging

op 17 september 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 28 september 2017 om 08:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Fermont,

Bedankt voor uw melding.
Vervelend om te horen dat u dubbele folders heeft ontvangen.
Heeft u deze week ook dubbele folders ontvangen of was dit een eenmalige vergissing?
We horen dit graag van u zodat we dit verder in behandeling kunnen nemen en zo spoedig mogelijk kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet, Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door koffiepotje52