Klacht: Dubbele betaling

op 10 augustus 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Tijdens onze rondreis in Zuid-Afrika hebben wij enkele hotels via Booking geboekt. Bij een appartement moesten we van tevoren aan Booking betalen, terwijl de host ook meldde dat wij bij het uitchecken het geld aan haar moesten overhandigen. Om niet in problemen te komen hebben wij de host (die ook heel fatsoenlijk was en volgens mij is geld geen kwestie bij hen) ook uitbetaald.

Wij hebben naderhand nog contact met haar gehad en ze meldde dat ze via Booking het geld niet had ontvangen en dat we het geld dat wij aan Booking hebben betaald bij Booking moeten verhalen. Wij begrijpen dat het mis kan lopen, maar als mijn vriend al drie keer een mail stuurt en wij geen terugkoppeling of tegenbericht krijgen, vind ik dat persoonlijk niet fijn.

Als wij een terugkoppeling krijgen over hoe Booking het wilt oplossen, en natuurlijk zou het fijn zijn als wij het geld van de dubbele betaling terug betaald zouden krijgen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.C. Echt