Klacht: Dubbele afschrijvingen van de creditcard

op 22 september 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na genoten hotelovernachtingen werd de hotelprijs afgeschreven maar bleef ook gelijktijdig als gereserveerd staan. Inmiddels ruim 499 euro teveel betaald waardoor limiet Creditcard werd overschreden en vandaag de creditcard bij betaling hotel werd geweigerd !!!! De creditcard maatschappij kent het probleem maar er wordt niets aangedaan : niet door Booming.com en niet door ICS.

Gewenste Oplossing:

Alle onterechte reserveringen herstellen en bedragen weer vrijgeven.
Zou graag nog enkel dagen van een zorgeloze vakantie willen genieten..

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joopdemolentjes