Klacht: dubbele abonnementskosten youfone

op 15 januari 2014 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hierover heb ik al eerder een klacht ingediend. Deze klacht is tot op heden niet opgelost. Hoewel bij de status reeds is vermeld dat het probleem is opgelost. Dit heb ik zelf niet ingevuld. Wie wel???
Ik kan de status ook niet wijzigen. Wie wel??

Gewenste Oplossing:

niet status wijzigen terwijl er nog niets is opgelost. Klacht aanpakken en oplossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 16 januari 2014 om 10:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant ontvangt creditering op factuur in januari, dit is eerder aangegeven. Klant zal de factuur deze week ontvangen.

Heeft op 20 januari 2014 om 18:02 geantwoord

Wel oplossing beloofd, zoals al eerder, maar tot nu toe is het daarbij gebleven. Dus nog niet opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Youfone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door nooitmeeryoufone