Klacht: Dubbel betalen voor inchecken koffers na wijzigen vlucht door Vueling

op 30 juli 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Mijn vlucht VY8447 van Catania naar Amsterdam van 26-07-2016 werd gewijzigd. We vlogen nu zonder enige vorm van compensatie via Barcelona (VY6535 en VY8306) en waren ruim twee keer zo lang onderweg. (klacht 1). Het inchecken van mijn koffer lukte met geen mogelijkheid via de app van Vueling (klacht 2) dus dat heb ik op de luchthaven moeten doen. Omdat de dame bij wie we incheckten dit als twee vluchten beschouwde, moest ik 2 x € 35,- is € 70,- betalen. Dus omdat Vueling (zonder enige vorm van compensatie) mijn vlucht verzet moet ik ook nog dubbel betalen (klacht 3). Vervolgens is Vueling op geen enkele manier bereikbaar (in het buitenland met je mobiel bellen naar een Nederlands 0900 nummer lukt niet en ook niet naar een vergelijkbaar Italiaans nummer en ook het internationale Spaanse nummer was onbereikbaar (Klacht 4).

Compensatie voor het verplaatsen van de vlucht.
Verbetering van de app
Terugbetaling van tenminste 1x € 35,- voor het buiten mijn schuld twee keer moeten inchecken van de koffer.
Verbetering van de bereikbaarheid

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mery is boos op Vueling