Klacht: dubbel betalen hotel

op 09 april 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb bij booking.com een hotel in Belgie geboekt. Op de site staat dat je niet vooraf hoeft te betalen. Na de gegevens ingevoerd te hebben kom je bij betalen met visa iDeal of andere mogelijkheden. Ik heb met IDeal betaald. In het hotel aangekomen en met vertrek moest ik nog een keer betalen omdat het hotel het bedrag van de boeking nog niet binnen had. Tot op heden heb ik nog steeds het teveel betaalde bedrag nog steeds niet terug ontvangen.
Een volgende keer NOOIT MEER MET BOOKING.COM BOEKEN!!!!!!!!!!!

Gewenste Oplossing:

Helemaal niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door eenpuinhoopbooking.com