Klacht: Dubbel betalen

op 26 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Geprobeerd om via de site 2 weken te boeken in Parc sandur Emmen.
Dit kan alleen via de boekingslijn. 2 weken geboekt voor 2X de prijs van 1 week.
Dus 2X eindschoonmaak. 2X € 24.50 voor de hond, ivm extra schoonmaak kosten. Deze kosten worden volgens mij ook maar 1 X gemaakt.
Ook de toeristenbelasting wordt zomaar met 82 cent pp per nacht verhoogd, dit onder het motto, diverse gemeente heffingen. Dacht dat je daarvoor ook de toeristenbelasting betaal.
Hiermee naar de receptie gegaan, kreeg daar als antwoord…ja maar U betaald maar 1X reserveringskosten.
Verder kijken ze je lachend aan en wensen je nog een prettig verblijf.

Kosten van 1X hond en 1X eindschoonmaak retour.
En op de site duidelijkheid over wat diverse heffingen inhoud..

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 26 september 2016 om 12:25 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht C.H Zwarts

2 maanden geleden - Toeristenbelasting gemeente Emmen is 1,20 en geen 2.02. Toeslag huisdier staat in de algemene voorwaarden als extra schoonmaak kosten, dus onterecht 2X betalen. Volgens mij hebben de reserveringskosten niets te maken met de kosten voor de eindschoonmaak, welke wel 2X zijn betaald.

Heeft op 03 oktober 2016 om 12:50 geantwoord

Volgens mij leest men bij Center Parcs alleen wat men wil zien, daarom nogmaals onderstaande.

Toeristenbelasting gemeente Emmen is 1,20 en geen 2.02.
Toeslag huisdier staat in de algemene voorwaarden als EXTRA schoonmaak kosten, dus onterecht 2X betalen.
Volgens mij hebben de reserveringskosten niets te maken met de kosten voor de eindschoonmaak, welke wel 2X zijn betaald. Hiermee wordt dus bedoeld de kosten voor eindschoonmaak.

Alle klachten die gemeld zijn door C.H Zwarts