Klacht: dubbel abonnement

op 05 maart 2020 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een tijd geleden perongelijk 2 abonnementen bij Youfone afgelosten voor tv en internet.

Ik kwam hier pas achter na dat de 14 dagen bedenk tijd verlopen waren dus kon het abonnement niet meer cancelen.
Ik heb hier meerdere keren over gebeld en over gemaild maar ik wordt niet echt verder geholpen.

Ik snap dat er kosten aan verbonden zijn om 1 van de abonnementen op te zeggen maar ik vind betalen voor dubbel abonnement (op de zelfde naam) waar ik er toch duidelijk maar 1 van kan gebruiken niet erg logies.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen dat het abonnement alsnog gecanceld wordt of een jaar verschoven zodat het achter mijn huidige abonnement aangeplakt kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 13 maart 2020 om 10:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door VivianErdtsieck