Klacht: Zonder vooraankondiging contract verlengt

op 21 juni 2018 over DTG in de categorie Internet Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zonder dat wij een vooraankondiging hebben ontvangen is ons contract stilzwijgend verlengt, wij hebben wel een factuur per mail ontvangen waarop wij hebben gereageerd geen diensten meer af te willen nemen van DTG.
Hierop kregen wij reactie dat het niet meer mogelijk was het contract direct te stoppen maar pas per 01-04-2019, dit omdat wij u een vooraankondiging hebben gestuurd waar wij geen reactie op hebben ontvangen! Wij hebben gevraagd om aan te tonen dat wij deze vooraankondiging zouden hebben ontvangen, hierop na 3 mails te hebben gestuurd nog geen enkele reactie ontvangen!

Vreemde is dat naar zeggen de vooraankondiging per post gestuurd word en het factuur per mail! zo is nooit aan te tonen dat dit is verstuurd enof ontvangen!

Gewenste Oplossing:

Aantonen dat wij de vooraankondiging hebben ontvangen, zo niet per direct contract ontbinden en creditnota sturen voor het komende seizoen!
Dan scheiden hier onze wegen..

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DTG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DTG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DTG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DTG

Heeft op 26 juni 2018 om 09:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen meneer De Wolf,

Bedankt voor ons telefoongesprek zojuist.

Helaas hebben we moeten constateren dat we de gewenste oplossing niet kunnen uitvoeren. Wel is ervoor gezorgd dat uw abonnement niet meer wordt verlengd en heeft u dit ook per e-mail van ons bevestigd gekregen.

Vertrouwend u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Kees
DTG Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Bor de Wolf