Klacht: Wat een prutsers

op 19 juni 2018 over DTG in de categorie Internet Diensten

Ik ben gebeld voor een gratis account voor eerste 3 maanden op proef. Heb mondeling toezegging gedaan hiermee in te stemmen. Als ik maar tijdig zou opzeggen, zat ik nergens aan vast volgens de beste man. Toen ik de hele rits klachten zag over DTG op internet, heb ik niet 3 maanden gewacht, maar direct 5 minuten na het eerste telefoontje om maar METEEN alles te cancellen en een hoop ellende te besparen. Tevergeefs. Er is ondanks vele mails, telefoontjes tóch een account aangemaakt, gefactureerd. Ik wordt echt heel moe van dit soort bedrijven. Wat een ramp.

Zorg dat ik uit het systeem verwijderd wordt en nooit meer lastig gevallen wordt van zo'n prutserbedrijf.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DTG over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DTG in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DTG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DTG

Heeft op 20 juni 2018 om 13:25 geantwoord

Beste mevrouw Damen,

Ik verwacht uw klacht hiermee voldoende te hebben opgelost.

Mvg mevrouw Hitti, DTG Klantenservice

Bericht van DTG

1 jaar geleden - Beste mevrouw Damen,Bedankt voor ons telefoongesprek op 20 juni 2018. U gaf aan tijdig opgezegd te hebben en alsnog meerdere malen door ons benaderd te zijn met e-mails en facturen. U was hier dan niet tevreden mee.Zoals telefonisch besproken zal ik er zorg voor dragen dat u geen facturen of -mails van ons ontvangt en is het contract dus ook beëindigd.Ik verwacht uw klacht hiermee voldoende te hebben opgelost.Mvg mevrouw Hitti, DTG Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door ghislainedmn