Klacht: Opzeggen onlineplus vermelding

op 29 mei 2018 over DTG in de categorie Internet Diensten

We hebben offerte gekregen voor verlenging melding online, maar deze was verkeerd bezorgd, van de buren terug gekregen, maar te laat, omdat ze op vakantie waren. Telefonisch contact gehad, kon niet meer telefonisch, aangezien de datum verstreken was. Moest via email, van klantenservice. Gedaan op 18-05-2018, nog steeds geen reactie gehad, maar gisteren wel de factuur binnen gehad.

Online plus vermelding opzeggen. Alleen gratis vermelding

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DTG over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DTG in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DTG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DTG

Heeft op 31 mei 2018 om 13:23 geantwoord

Beste meneer Joosten,

Zojuist heb ik u geprobeerd te bellen aan de hand van deze klacht.
Ik zie dat u inmiddels per e-mail een reactie van mijn collega heeft mogen ontvangen, mijn excuses voor het wachten hierop.

Helaas kunnen we de gewenste oplossing voor dit jaar niet meer realiseren gezien de gestelde reactietermijn, maar is het wel in orde gemaakt voor volgend jaar.

Vertrouwend u voldoende te hebben geïnformeerd.

Kees
DTG Klantenservice

Heeft op 31 mei 2018 om 14:14 geantwoord

Het is volgens mij meer van 'niet willen' dan 'niet kunnen' . Ik heb al aangegeven dat we niet eerder hebben kunnen reageren, doordat de brief te laat in ons bezit was, namelijk op 18 mei (tot 11 mei reactietijd ). Toen meteen gebeld, kon telefonisch niet meer. Die dag nog mail gestuurd. Jullie reageren bijna 2 weken later.
We willen gewoon dit jaar niet meer vermeld worden bij de online plus. Gelieve dit te corrigeren.

Alle klachten die gemeld zijn door ajoosten